Tuesday, September 3, 2013

Bride to be#10 - Gelabah ayam

0

Bismillah

Assalamualaikum..

Orang selalunya lagi seminggu baru nak berdebo debo tapi aku ni jenis kalut sikit. 1 bulan 4 minggu memang dah buat aku gelabah tahi anjing. Hoho. Semoga Allah permudahkan semuanya dan lindungi keselamatan aku. Amin.

Kerja aku sekarang? Sibuk nak buat props untuk bergambar. Aku tak ada photobooth. Mula-mula memang nak buat tapi macam membazir je. Purpose nak pakai pelamin tu sebab nak bergambar lah. So, kita bergambar je kat pelamin dengan pakai props tu bagai. Jadilah photobooth jugak kan. Sesuai la dengan poket aku ni. Nanti melebih lebih nak bayo pakai apa. Kalau daun2 kat pokok2 mak aku tu berharga tak apa gak. Aku petik je dah setel semua hutang bagai. Kuikuikui

Props2 tu aku buat sendiri dengan bantuan akak aku. Jadi tak jadi aku tak tahu lah tapi jenuh la jugak. Orang tak kreatip kan tapi sibuk nak buat semua bagai. Gamaknya ada la senonoh tak senonoh gak props aku tu. Tak sedo diri gitu la dia. Nanti kita tengok ye hasilnya. Bila dah siap kita tunjuk.

Ermm lepas tu kepala aku dok pk pasal doorgift pulak. Pastu pasal hiasan hantaran lagi. Pastu pasal borang nikah lagi. Pastu pasal nak edar kad lagi. Pastu pasal pasal pasal pasal pasal pasallllllllllll.. warghhhh aku dah start stress melampau ni. Rambut pun banyak dah gugur. L

Aku memang jenis kalut. Maaf la ye. Pompuan gedik memang macam ni. Dah la gedik pemalas pulak tu. Memang package aku ni. Nasib la tunang aku dapat aku ye. Harap2 dia jenis redha yang beristiqamah. Huhu.

Awal2 dulu ngade2 kata awal lagi. Bila dah kesuntukan masa baru nak gelabah ayam. Ginilah gamaknya. Padan la dengan muka aku kan.


Takpe2 banyak lagi masa. K bye…

0 manusia baik: