Thursday, September 19, 2013

Luahan perasaan yang sweet macam gula-gula..

0

Bismillah

Assalamualaikum

Hari ni nak menggedik mengada ngada la *walhal mmg setiap masa menggedik mengada pon*.

Ekceli dah dua hari tak berasmaradana dengan En.Tunang dalam tepon sebab dia on the sea dua hari ni. Tadi dia dah sampai ke darat call la kejap khabarkan dia dah sampai. Tetiba pulak I jadi dia rindu dengan dia. Boleh tak luah dekat sini? Hehehe *muntah*

In Sha Allah lagi seminggu pulang lah dia ke pangkuan tunang dia yang comel *sangat* ni. Nak kira seminggu tu rasa macam pejam celik dah seminggu kan tapi I yang menanti ni rasa macammm SEMINGGU!! LAMA TU!! pastu kan kalau dia dah balik tu maknanya tak lama nak mengakad la ni! adoiyaiii! dah puas ke bujang?????! Hahaha..

Teringat la balik kenangan-kenangan lama dia mengorat dulu. Dia mengorat ala2 gelojoh sikit. Aku pun terima dengan gelojoh2 jugak lah. Boleh gitu? Hehehe.. Tapi dalam gelojoh2 kitorg pun In Sha Allah disatukan.. Amin..

Nak cakap pasal peel pakcik sorang ni memang tak banyak sebab dia ni tak banyak karenah sangat kecuali bab membebel dia tu. Tu siyes tak leh tahan. Aku tahaaaannn je bila dia dah start membebel tu. Kang melawan kang jadi tunang derhaka lak. Hehe.. Cumaaa ada satu ni je lah yang buat aku teringat lebeh.. Jeles!

Jeles pakcik ni boleh tahan jugak lah. Sebab tu aku suka kenalkan dia dengan kawan2 laki aku yang selalu aku keluar ke ape ke kan dengan harapan dia tak lah nak jeles sangat. Alhamdulillah taktik aku berjaya. Hehehe. So tak adalah asyik nak bergadoh je sebab jeles ni. Tak kuasa mak!

Tapi ada sekali dia jeles tahap super saiya punye.. Sebab?? sebab aku still lagi contact dengan crush aku dulu. Dalam fb, dalam phone memang still contact lagi sampai satu tahap dia suruh aku delete fb hamba Allah tu depan dia dan call hamba Allah tu depan dia jugak bagitahu jangan call aku lagi. Terkebil kebil la jugak aku macam mana nak cakap kan.. Hahaha.. Cite lama ni. Sekarang sume steady. Tak ada contact2 apa dah. Nak kahwin pun kan. Luka lama jangan diingat kembali. hoho..

Pada En. Tunang, silalah pulang cepat. Teringin nak makan nasi kukus *tetiba*.

0 manusia baik: