Wednesday, September 25, 2013

Followers: Kisah sadis follower yang sikit

0

Bismillah

Assalamualaikum..

Berjumpa kita lagi di petang hari sepoi2 bahasa ini..

Aku baru je lepas berblog walking dengan tanpa meninggalkan jejak. I ni pemalu. So untuk meninggalkan jejak di blog lain sangat lah mustahil... Malu nak nyampuk pun ada. Boleh gitu? Hewhewhew

Bila tengok jumlah follower aku sadis kan? Sadis, sedih, menyedihkan, pathethic.... 3 orang je? alahaiii.. tak payah ada langsung pun tak pe kot. -- Ibaratnya lah.. padahal aku suka tau sebenarnya ada follower ramai2 ni. Menunjukkan bebelan aku dalam blog ni tak sia-sia tapi apakan daya, akibat sendiri yang malas dan malu nak tinggal jejak kat blog orang, kau redha je la dengan follower 3 orang tu. Followers 3 orang tu pun bukannya tak kenal. Kenal sangat.. Family and fren jugeeeee.. Tambah sedih kan?? Huhu..Tak pelah.. yang penting I still have the chances to share my stories here with or without somebody read it. Tapi bila tengok jumlah orang skodeng blog aku tu, boleh tahan gak. AT LEAST ada orang tengok gak kan? Intai2 ke? Jeling2 ke?

Ke................ Tak ada?? Ke aku yang perasan sendiri?? Huhuhu..Hoi! sedih tau! *muka duckface yang masam*



Actually, ni blog kedua aku. Blog pertama aku dah hide dari tatapan umum atas sebab2 tersendiri.  Sayang nak tutup terus sebab banyak jugak kenangan dalam tu. Ayat2 yang macam tak cukup akal. Jiwang terover-over. Emo terlebih-lebih. Perkataan-perkataan nak muntah seperti 'ittew', kittew dan seumpanya. Nostalgia tuuuu.. Mana boleh tutup terus. Kalau rasa rindu2, aku belek balik blog tu pastu senyum sorang2. Hehehe. Sukewwww!!

Blog lama tu banyak la juga followers aku. Lebih 60 kot. Tak la menyedihkan macam blog yang ni ha. Aku pun dulu agak rajin tinggalkan jejak. Mula2 tu sedih la jugak nak hide blog tu. Siap fikir lagi, habislah hilang followers aku yang ramai ni. Mampu ke nak dapat balik angka macam ni walhal nak dapat 1 pun payah kot. Yang ada sekarang ni pun aku paksa diorang follow. Kihkihkih.. Dengan family2 and kawan bergonjeng takpe main paksa2. Aku memang selalu buat. Hehehe

Tapi ttu la. Aku suka je kalau orang follow kan. Follow sebab suka baca apa yang aku membebel. Ermm.. aku sebenarnya tak berapa berkenan amalkan konsep 'I follow u , u follow me back' atas sebab hanya untuk tambah follower walaupun dia tak berapa suka baca sangat dekat blog tu. Aku suka kau amalkan 'I follow u , u follow me back' atas sebab kau memang tertarik dengan blog tu. Dalam hal aku, kalau orang follow aku, then bila aku baca blog balik blog tu memang best dan tak ada perkataan2 nak muntah itu, aku confirm follow without doubt!

Maafkan saya kalau bunyiknya macam aku poyo kan. Sebab tu aku tak ada followers! Kihkihkih. Yang penting, itu semua tak menghalang aku untuk menulis dekat sini. Aku memang jenis suka share apa aku rasa. So itulah yang aku buat kat blog ni. Kalau tak ada orang yang sudi nak baca pun takpe. Aku baca sendiri balik. Huhuhu..

Aku ni ada masalah hilang ingatan jugak kekadang tu. So bila tulis sini, bila time tu lupa, aku baca balik dan wallahhh! aku ingat balik moment2 tersebut. Tak ke best tu? Kira blog ni untuk memory jangka panjang aku. Anak2 boleh la baca balik kot kan apa mak dia ni suka membebel dan jadi penulis tak bertauliah sini. Itu main reason dia sebenarnya.


Oklah, aku menulis ni pun secara curi2. Tak de koje kan, kita curi tulang jap. Jom sambung balik jadi pekerja yang berdedikasi.

so pada sape yang membaca ni, silalah follow saya! Siannnn kat saya..Ngeh3

Bye!

0 manusia baik: