Friday, June 3, 2011

Tite menyampah au!!

2


Aku tahu benda ni ramai orang dah banyak tulis. Itu dah jadi common topic dah tapi aku nak tulis jugak. Selama ni aku just pendam je rasa dalam hati ni..

Selama ni aku just bersabar je. Tengok diam2. Nak meluah pun sorang2. Tapi bila lama2 rasa tu tak dapat di bendung dah..

Kalau diberi peluang la kan, nak je aku tanya sendiri dekat tuan empunya diri tu.

"kau ada masalah lidah tergeliat ke? lidah kau ada problem ye? ataupun kau ada masalah bahasa??"

Penat je orang kempen guna Bahasa Melayu yang betul. Kau pergi putar belitkan bahasa melayu tu. Aku yang membacanya pun ikut tergeliat sekali. Hampeh betul..

Ini random example k yang buat aku nak bagi penampo sedar dua untuk betulkan dia punya lidah tu..

cangat x selesa bila badan x ceat. tite x shuke la mcm ni..huk2..

ala2 tomeinyeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! Comel sampai buat aku rasa nak muntah. Boleh x??

Ok lah fine. Aku pun datang gak perangai ngada2 tu kadang2 tapi tak ada lah sampai setiap status dalam fb tu aku update selalu pakai ayat lidah tergeliat dan tak cukup umur tu. Dah pulak tu rajin pulak mengupdate setiap jam. Adehh..even kau tak ada buat masalah dengan aku, aku tetap panas hati..

Kalau budak bawah umur tu aku paham la jugak. Budak-budak~~ tapi kalau kau dah baya aku dan dah jadi bini orang, tak kena gaya la wei. Rasa nak tampar laju2. Silalah tampar diri kau laju2...

Katakesat: Panas! panas!

2 manusia baik:

Anonymous said...

unfriend je

nanie said...

If I can uncle..