Friday, June 17, 2011

Penangan cerita Nora Elena pada lelaki yang aku tak dapat lihat dari cerita drama yang lain.

0



Assalamualaikum..

Pergghhhh.. Tajuk tak sikit punya pendek kan~

It’s been a long time since last time I updated my blog. Niat untuk mengabaikan blog ni macam sikit2 tu dah ada. Gara2 sikap M yang datang bermaharajalela. Syuh2!!

Tengok Nora Elena? Aku tengok and kalau boleh memang tak nak miss pun. Pernah miss beberapa kali je tapi tengok balik kat tonton.com.my. Sanggup tu.

Impact Nora Elena bukan kena kat aku je. Tapi most of it kena dekat orang-orang sekeliling yang aku kenal dan rapat. Yang paling best Mr. P pun layan tau. Dalam kepala hotak aku sebelum ni, “Alah lelaki mana lah layan sangat cerita leleh macam ni”. Tup2 satu tempat kerja Mr.P yang semuanya lelaki tu tu pun layan. Abang aku yang anti cerita leleh pun layan tau. Wahhh~ gempak cerita Nora Elena ni….

Tapi motif utama tengok sebab Nora Elena yang mix dan cun melecun tu~~

Hurmmmm..pape lahhhhh..

Yang best Mr. P boleh tanya..” Nak I jadi macam Seth tu ke??”

Nak tahu I jawab apa? Tak ada lah jawab gelojoh nak3!!.. Si Seth tu perogol. Aku tak mahu lah dia jadi yang macam tu. Alamak aiiii. Seriau den..huhu..

Aku jawab, “ Kalau perangai yang baik dan romantic dengan bunga berdozen2 dalam kete, I nak. Tapi kalau nak ikut perangai yang tak elok Seth tu, jangan nak mengada2. Ada yang kena sunat kali kedua pulak”. Hoho. Ok. Part yang kena sunat tu aku tambah sendiri dalam ni tapi macam menyesal je tak cakap macam tu. Haha. Takpe. Nanti boleh cakap kot. Teheheheh..=D

Cerita tak habis lagi ni. Dia ada reply ag tapi ayat ni agak menggelikan orang lain kot. Aku yang dok dengar ni berbunga-bunga a gak. Haha.

Dia reply. “ok. Tunggu kita kawen k.” hehehehe.. Nasib baik dalam tepon tau. Kalau depan2 aku tatau mana nak sorok muka I ni. Malu taaauuuu! Abe ni.. saje buat I blushing. Haha. Gedik!

Apa pun, InsyaAllah kalau ada jodoh, harap2 dia boleh jadi hubby yang baik untuk aku. Amin..doakan jodoh aku tau!

Eh, tapi sekarang dia tak bape nak sihat. Amboiii..Nora Elena dah habis je terus tak sehat ea..=p



Katakesat: Kalau dia tengok Nora Elena, I tengok Seth Tan yang gagah perkasa tu. hakhak. I loikkkeee tauuu..=D

0 manusia baik: