Tuesday, June 28, 2011

Aku rajin sebenonya..huk huk

0



Kalau boring ni boleh dimakan dan lama aku masuk ngap2 dalam mulut pastu ludah balik sebab tak sedap..heh!!

Boring tahap gaban, tahap cipan, tahap malaun dah ni weii! Kalau la aku de power yang boleh ubah masa kat jam2 yang ada kat opis ni alangkah bahagianya. Mesti staff2 kat opis ni berterima kasih kat aku tapi yang boss2 nya akan memberi terajang pada aku..hoh!

Aku boring bukan sebab apa. Keje ada. Bukan tak ada tapi aku malas laa.. Monday blues tu ada lagi. Dia tukar lak jadi Tuesday blues so aku tak boleh nak buat apa la melainkan mem'blues'kan diri aku gak..hak hak.. Ko tu memang dasar pemalas nak keje ini hari ada hati lagi mahu salahkan itu bluessss~~..heeee..=D

Keje yang aku rasa rajin memang aku dah setelkan awal2. Pagi2 lagi dah cari itu source and setelkan terus tang2 tu jugak..hebat tak? hebat tak?.. Yang aku malasnya mahu menelepon lantas melantik diri aku secara tak rasminya menjadi Along yang ayu..apakah?? haha..


Motif malas:: Malas la nak bersuara.. Malas la nak dengar diorang punya excuse.. Malas la nak pegi sana pegi sini cari invois.. Malas la nak tinggikan suara..Malas la nak dengar diorang membebellllll!!..


Kalau ada manager2 ke boss2 ke yang baca ni mesti tak nak amik aku keje kat tempat dorang kan kalau aku mintak keje kat situ..hik hik.. Alaaa bukannya selalu ponnnngggg.... Minggu ni saje. Kan bulan ni nak habis daaahhhh..Apa kaitan???..

At least aku dah tolong boss kutip hutang untuk ex-sales staff punya customer before ni.. hoho.. Sekarang baru aku tahu aku ada bakat untuk menjadi Along. Along yang lemah lembut mintak hutang secara berilmiah..hahaha! Gelak bangga..

Sape2 yang tetiba terbaca aku punya ni tak payahlah nak ikut peel aku tak. Tak elok tauuuuu~ aku ni selalu rajin je. Bos bagi keje selalu aku buat.. Kalau datang power rajin berganda-ganda tu, tang tu jugak aku siapkan.. Aku pun tak tahu lah aku ikut perangai sape tetiba malas lak arini. Aku suspek colleague aku sorang ni laaa..Semedang je malas..Tetiba~ hakhak..

Kau ingat best ke goyang kaki ni?? errr best la jugak..hehe..tapi aku tak bape nak best sangat laaa..aku lagi suka buat keje tapi hari ni macam best je kan layan malas yang melampau ni. Kasi can la kan.. Dah lama aku tak kasi can ha.. Semedang rajin bebenor dari pagi sampai la balik..Gaji totap ghupe gitu..hehe..

Katakesat:: Keje kene ikhlas maaa..kau jangan ikut perangai iblis aku ni ye..huhu

0 manusia baik: