Monday, May 30, 2011

Aku tak suka bos besar aku. Cam gampang!

0

Aku ada dua bos..

Satu bos besar and satu bos kecik.. Bos besar tu kau tahu apa position dia. Of cos la director. Bos kecik lak director gak tapi director yang tak berapa nak ada kuasa sangat. Dia ada kuasa kat aku je... Ha macam mana tu? Aku malas nak main terang-terang kat orang ni. Len kali lah terang ek.. Untuk sementara waktu ni kau pahamkan yang tu je k.

Bos besar memang ^&%%(^%&^&%^&(*(&& yang amat. Bos kecik ok. Kira boleh geng. Kamceng la. Aku siap boleh main kutuk-kutuk dia penguin lagi sebab bos kecik aku ni gemuk and then one day dia ada main joget-joget lak sebab berjaya close sale. Cuba la korang bayangkan. Dah la gemuk pastu tak berapa nak tinggi sangat and then dok menari-nari lak tu. Spontan je mulut aku cakap macam penguin. Dia dengar meradang la jugak pastu dia tengok aku gelak-gelak dia pun gelak sekali. Haaa..sporting tak bos kecik aku? sporting kan?? hehe

Bos besar, aku tak berapa nak like. Kalau dia ada facebook aku nak tekan dislike banyak kali. Banyak100x kali...! Sebab apa aku tak suka? Sebab dia potong claim commission aku sesuka hati perut buncit dia je. Hampeh kebabooomm!!! Dah la aku nak pakai duit giler banyak bulan ni. Tapi sesuka hati commission aku dia potong. Customer aku semua bayar on time punya. Tak ada bagi masalah pun dalam payment. Reason dia nak potong??? Nan hado!! Aku potong anu dia yang tak pernah sunat tu kang!!..Hish!! Geram2!!

Tadi aku keluar dengan bos kecik aku. Owhhh..Kami berdua sempat la juga mengumpat sepatah dua pasal bos besar aku ni. Bos kecik aku pun selalu kena potong2 commission ni. Orang punyalah kerja bagai nak rak! separuh mati! Dia sesedap rasa pergi potong sumber pendapatan orang lain. Dah la banyak benda nak kena bayo! Kalau duit berkepuk macam dia tak apa la juga!

hummmmppphhhh (Tarik Nafas) Fuuhhhhhhh (Turun Nafas).......

Ok lah..Kalau bercakap pasal duit sampai bila pun takkan habis... Aku nak pi solat tenangkan hati..

Katakesat: Sape2 company dia nak upgrade PABX system ataupun CCTV korang ke. Call2 lah aku..Bagi aku commission sikit..huhu

0 manusia baik: