Friday, March 29, 2013

Medium Chat yang banyak sekarang -- saya up toooo date.

0


Bismillah.

Assaalamualaikum.

Sekarang ni macam2 la kan medium untuk chat yang boleh download. Dulu aku kenal Whatsapp je bila start pakai telefon pintar ni. Tapi sekarang dah tumbuh bagaikan cendawaaannnnn.



Ini salah satunya. WeChat. Sekarang siap dah ada iklan kat TV lagi. Aku suka jugak main ni sebab 
boleh mendendangkan suara merduku. Keh3.

Yang ada tanda (((( tu, tu lah tandanya kita boleh mendendangkan suara.

Conversation hampeh.
Group geng lepak aku ada dekat semua medium ni.
Whatapps, WeChat, Line..
Habaq mai ja..


Ini pulak semua orang tahu. Whatsapp. Walaupun dah macam2 ada sekarang, whatsapp tetap menjadi pilihan utama.


Yang ni aku br signup. Ini hanya video semata-mata. Tujuan aku buat ni untuk stalk artis2. hahaha. Stalker yang bizibodi.

Ini pulak Line. Line ni pun macam WeChat jugak. Boleh  mendendangkan suara tapi extra dia sebab dia ada sticker yang comei2


Okai. Tu je aku nak mengomel. Nak menunjukkan betapa updatenya aku. *Puii2 Haktuii*

0 manusia baik: