Monday, March 18, 2013

Maafkan aku teman

0

Bismillah

Assalamualaikum.

Firstly, nak minta maaf dekat teman-teman lepak aku *macam diorang baca* sebab within 6 ke 7 bulan ni aku terpaksa mengurangkan sesi lepak aku bersama korang. Aku nak kumpul duit banyak bulan2. Oleh sebab itu aku terpaksa mengorbankan bahagian duit entertainment untuk simpanan. Harap korang paham ye.

Almaklumlah, duit gaji aku cukup seadanya. Tak kurang tak lebih dan aku ada banyak komitment aku kena dahulukan selain enjoy. So, aku dalam fasa untuk mengumpulkan duit untuk membeli barang barangan. Sekarang ni la baru sibuk nak kumpul duit. Sebelum ni tak boleh nak kumpul. Lagi la cukup2 makan sahaja sampai tak ada peruntukan untuk simpanan. Biasalah, aku bukan amik degree profesional. Hanya degree business sahaja. Alhamdulillah.

Aku berkemungkinan akan menjadi seperti kawan kita lagi sorang tu tapi alasan kami berbeza tapi mungkin alasan aku kukuh lagi la kot. Hehe. Harap korang paham la ye. Korang akan lebih paham pabila korang berada pada fasa aku sekarang. Tapi jangan risau.. Kalau ada bajet lebih, korang xyah ajak aku. Aku yang akan ajak korang nanti ek.

Dengan yakin aku pasti satu-satunya jejaka hampeh dalam geng lepak ni akan mengeluarkan statement2 yang mendidih sebab mamat tu mana penah paham. So, start dari hari ni, aku bersedia redha dan pasrah untuk menghadapi terjahan dia. Doakan.

Ini hanya untuk sementara. Lepas aku dah selamat mendirikan apa yang wajib *In Sha Allah. Doakan*, dan laki aku pergi bekerja, dengan izin dia aku cari time balik lepak dengan korang ye. Tapi mungkin tade lah buat kerja gile ye. Paham2 la. Aku dah makin berusia *xnk ngaku.iskh :( *.

Korang jangan marah2 aku ye nanti. Kasihanilah daku insan yang lemah lembut *sangat~* ini.

Tata korang.

xoxo
kawan korang yg comel.

0 manusia baik: