Wednesday, January 9, 2013

Yeay2!! dapat bunga! :p

0

Bismillah

8.1.2013 -- 2nd year annivesary


1st time ever dapat bunga. Bunga tipu sebab dia tak suka bunga betul. cepat mati. kalau bunga tipu ibaratnye cinta dia tak mati2. Awwww!! haha geli uolllsss!

Romantik pulak pakcik sorang tu malam tadi. Lepas berjaya merembat dua bentuk cincin untuk bertunang akan datang ni, dia boleh buat seprais time nak pergi makan.

Two words -- Terkejut dan terharu.

Ada lah rasa nak meleleh sikit tapi tahannn.. cover ayu kononnya. ;p

Time kaseh pakcik tuk seprais and bunga tu. pakcik dah buat saya terharu. huhu.

Owh, bila dah semalam tersenyum dan tersengih macam kerang busuk, suddenly aku teringat dekat memori berkasih dulu dengan hamba Allah sorang lagi tu. boleh? tengah2 time romantik tu? spoill tau.. hahaha..

Nope. Aku teringat dia sebab sangat2 berterima kasih dengan dia. Kalau lah taste dia tak tinggi and tak tinggalkan aku yang tak ikut piawaian taste dia ni, kompem I tak merana--kurus and jumpa pakcik I sekarang ni yang Alhamdulillah much300x more better than him.

Walaupun kepercayaan pada laki berkurang, tapi yang aku boleh cakap as for my experience.

"Bersamalah lelaki yang menerima kita dengan seadanya walau macam mana pun keadaan kita. In Sha Allah, jika dia yang sedemikian, dia akan menyayangi kita tanpa bersyarat dan ikhlas".

Dia tak akan sia2 kan kita dan tak sabar2 nak mengambil tanggungjawab dari ibu bapa kita. dia nak galas segala tanggunggjawab tu. dia nak jaga sejaga jaganya.

Kita pun kenelah ikhlas. ikhlas terima dia dan apa adanya. ^_^

0 manusia baik: