Tuesday, January 22, 2013

Am I too ego?

0

Bismillah.

Am I too ego?

Question that always keep running in my head.

Mungkin tak biasa, so benda tu tak diterapkan dalam diri untuk aku memulakan langkah dulu.

Sape yang tak sedih kan. Ur own blood. Tapi.....

Entah lah. If she don't want to be part of it then, fine. Aku tak akan paksa. Aku tak boleh paksa. And everyone keep blaming on me! it makes me stress! It's bcoz I'm the youngest! So????

Arghhhhhhh!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Why sometimes I like to be alone?

Because when I'm alone, tak akan ada rasa sakit hati. tak akan ada rasa yg tidak sedap dalam hati.

Tak kesah la being alone in any what situation pun. Makan sorang2 ke. Shopping sorang2 ke. Duduk dalam bilik sorang2 ke. Ape2 situasi lah. Aku lagi senang untuk tidak menginvolvekan sesiapa. Senang cerita untuk tidak menyusahkan sesiape. Selagi aku mampu bersendirian selagi tu aku akan bersendiri. I love to be in my own world.

Aku tak boleh mendengar perkataan tidak. Well, bukan selalu lah. sometimes. tengok situasi.

Cth kalau aku ajak someone teman aku gi shopping or hangout. then the other person said NO without any concrete explanation. aku akan sakit dan sentap. Banyak kali jugak aku receive rejection tapi itu bukan alasan untuk aku still tidak sakit dan sentap. I dont know.

Dats the reason why I like being alone. Aku allergic pada rejection. Nak keluar, aku keluar sendiri. Aku senang hati sebab tak accept mane2 rejection. sebab aku tak ajak orang. Selalu jugak aku jalan sorang2 gi shopping complex ke or mane2. Ok je. Tak ade la rase canggung. Rase canggung bila ade orang pandang aku tak lepas and aku perasan sorang2 "comel sangat ke aku sekarang ni?". hehe

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Well, maybe I'm too ego sebab I've been through a lot. Banyak perkara yang mengajar hati aku untuk jadi keras. Act, tak bagus la. Tapi aku dah penat berlembut even to my own blood. Ermmm.. I dont know. Biar masa merubah segalanya.

I pray for it.




0 manusia baik: