Tuesday, December 18, 2012

Kenangan lama

0

Bismillah.

Assalamualaikum.

Kawan matrix yang selalu hangout togeder geder..

Giler bila dah start imbau dolu2 pyer memory mcm ni la gamaknye.


 Siyes, bab someone dalam almari tu aku memang tak ingat. Sape la yg aku admire dulu. hahaha! Tapi bila dia sebut "imam" tu terus ting!!!!. hahaha! ye, aku suke jenis stok2 ustaz dan jejaka2 kaki surau sebab tu dulu masa matrix aku rajin p surau walaupun surau jauh okay dari kolej aku! hahaha!

Aku kan ade short memory problem. hehehe. bile bagi hint baru ingat. tang aku bagi buku tu pun aku tak hingat. ade ke?? hahaha!

Well, itu semua kenangan zaman berhingus. Sekarang dah 5 tahun sebenarnye dah tinggal zaman tu. Since 2007 okay! waaaahh kejap je dah 5 tahun. huhuhu. Semua masing2 banyak dah keje. dah tunang. dah kawen. dah beranak. dah segala galanye!

Ape pon, siyes rinduuuuu!!!


0 manusia baik: