Thursday, July 28, 2011

I still can live without 'him'

0

Assalamualaikum..

Berkurun lamanya tak mengupdate blog ni..Bulan ni adalah bulan pressure untuk aku. So, nak mengupdate tu memang tersangat la kurang masanya.

Tiba-tiba hati ini rasa independent. Aku nak describe rasa independent yang aku rasa ni pun tak tahu la macam mana. Tapi it was like.. I'm single but not availabe but still feel like single. Haa.. paham tak? Eh, tapi jangan la kata aku gado lak ngn Mr.P. Takk..kitorg ok je..

Aku ada berjalan-jalan di blog orang. So, kebanyakan blog yang aku baca semuanya entry patah hati. Musim patah hati kah?? Tidak lah aku tahu kan....

From the entries kesimpulan aku dapat is... Men is useless.. Yehhhh!!..huhu..

Memang aku ber 'in relationship' sekarang tapi most of the time aku independent. Ada pakwe macam tak ada sebab dia tak ada dekat sini. So, aku macam single lah..

Haishh..entah pape lah ayat aku ni..

Aku tak ada la nak mengada sangat..getting used la. Dia tak ada kat sini itu bukan bermakna aku boleh senang senang buat perangai lak. Kawan lelaki memang ada la tapi limit tu still ada. Cannot lebih2..Dia letakkan kepercayaan dia kat aku so macam tu jugak aku. Ingat atas kapal tak leh nak main kayu tiga ke? Even dia kata kat atas tu tak ada pompuan tapi techologies exceed the boundaries. Guna teknologi pun boleh curang kan???

Aku rasa la kan. Ini apa yang aku rasa sekarang la. Kemudian tak tahu lagi. Kalau dia tinggalkan aku, aku tak ralat sangat sebab sekarang ni I can live without man. Aku ada kerjaya, aku ada hidup aku sendiri. Aku ada kawan-kawan. Keluarga pun ada. Mungkin rasa bebas tu ada lah nanti walaupun sekarang dia tak adalah konkong aku. Tapi aku tidaklah nak menidakkan kehadiran lelaki istimewa dalam hidup aku.. Sekarang ni dia yang terbaik dan aku hanya berdoa dia memang yang terbaik..

Kisah lalu mengajar aku supaya tidak terlalu mengharap kewujudan lelaki istimewa dalam hidup aku. Lagi satu, untuk tidak terlalu sayang sgt laaa.. Kalau ada, ada lahh.. Aku takkan jatuhkan pride aku lagi semata mata untuk lelaki. Cukup..

0 manusia baik: