Thursday, May 16, 2013

Selamat Hari Cikgu!!

0

Bismillah..

Assalamualaikum!!! *eksaited*

Hari ni hari cikgu lah. Patot trending betol kat facebook tu. Aku pun nak wish jugak lah. Ni kopipes dari facebook je. Malas nak taip lagi. *dasar pemalas*

Nak wish jugak.

Kepada cekgu2 dekat:
Tadika ABIM
SK Sultan Hissamuddin Alam Shah
Kelas Pendidikan Masjid Negara
Sekolah Bestari As-Solihin
SMK Seri Gombak
Matrikulasi Melaka
Uitm Segamat
Pusat Tuisyen Alex
Pusat Tuisyen Perijaya (X ingat eja)
Pusat Tuisyen dekat seksyen 9, Shah Alam atas Restoran Cili Padi( x ingat nama)

Terima kaseh daun keladi yang tak terkira. Tq sebab sabar ajar saya yang pemalu ni dulu. Tq sebab ajar saya yg lambat pickup ni selalu. Tq sebab ajar saya ngaji sampai saya pandai baca Al-Quran. Tq sebab ajar saya ilmu dunia dan akhirat. Tq sebab ajar saya berdiri depan tiap2 minggu utk presentation smpi kurang skit malu saya. Tq sebab ajar saya sampai saya dpt degree saya.

Walaupun tak sehebat kwn2 sy yg lain, tapi saya tetap jd orang jgk. Tq cekgu!!!!

Dan selamat hari cekgu jugak utk cekgu2 yg lain.

Dan cekgu yang terbaik adalah mama Rusmiati Harun dan abah Mohd Nakhaie Ahmad sebab dari kecik ajar utk jd org sampai lani dah besar gabak ni pun still jadi cekgu supaya adik jadi org berguna. Sayanggggg dua2!! Muah3!!

Amik kau panjang. Kalah retis yg bg ucapan tau. Kehkeh..




Dah kopipes. hehe.

Selamat Hari Cikgu pada cekgu2 yang berdedikasi. Banyak pahal korang dapat dengan ajar anak2 orang ni. Tapi ajar benda elok2 je k. hehehe. 

0 manusia baik: