Thursday, May 16, 2013

Kisah Si Anak Dara

0

Bismillah.

Assalamualaikum.

Mama ada share something dalam seminggu dua ni. Benda yg paling merunsingkan kepala dia.

Anak-anak.

Alkisah, aku ni akan melangkah bendul. Bendul akak aku. Still single. Comel. Tapi masalahnya still tak ada sape2. Ada org nak tapi dia pulak tak nak.

Pening kepala. Tak tahu apa yang dia cari. Tak tahu mcm mana dia nak.

Sian dekat mama la dok fikir pasal ni. Takot sampai dia tak ada akak aku ni tak kawen2. Nauzubillah.

Dok korek2 cerita pun still tak nak bagitahu. Siap marah lagi sebab asyik tanya. Yelah, dah orang tak tahukan. Kene la tanya.

Mama suruh tanya tapi aku bab perasaan ni tak bercakap sangat dengan akak aku ni. Entah nape.

Tak mahulah akak aku single lama2. Aku pun dah boring dengan abang2 ipar aku yang ada sekarang ni. Boleh?? Haha. So harapnya dapatlah abang ipar yang baru tak lama lagi. Mungkin sebelum aku ataupun selepas aku. Mana2 la tak kesah.

Harapnya akak aku ni terbuka la hati nak kawen tu. Entah apa yang dia dok keraskan hati tu tak tahulah. Cubalah pi solat hajat supaya Allah bukakan hati dia untuk kawen. Dengarnya laki tu molek jugak. Mungkin tak segagah dan sehensem Fahrin Ahmad pujaan hati akak aku tu tapi maybe gagah dan hensem untuk jadi suami yang terbaik untuk dia. In Sha Allah.

Segarang mana pun akak aku tu, tak suka macamana pun dengan peel melenting akak aku tu, aku sayang dia gak dan nak tengok jugak dia bahagia dan ada family sendiri. Nanti dah tua adalah jugak teman. Tak adalah sorang2.
Dah mama risau aku pun dok risau sekali ni.  haishhh..

0 manusia baik: