Wednesday, October 26, 2011

Laku ke??

0

Assalamualaikum..

Aku tak boleh tido. Aku suruh cik abang tido tapi aku sendiri yang tak tido..hehe..Dah tak boleh nak tido ni, apa lagi.. mengonline diri aje lah..dah tak ada apa nak buat kan. nak baca buku pun malas..huhu..

Aku bila dah start mengupdate blog, akan selalu lah aku buat entry baru pas2 tu. then bila stop mmg lama lah aku tak letak entry baru. punyalah tak konsisten ini budak kan..huhu. nak buat macam mane. kekangan keadaan.~

Ekceli aku ada satu cerita kelakar tapi aku tak rase korang baca ni akan rasa kelakar. aku bet korang akan rasa meluat. hew3~ tapi aku peduli apa kan. aku nak cite jugak.

Alkisah aku baru la berasmaradana dengan cik abang dalam tepon..tiba tiba dia habaq mai yang dia risau. aku pun dok tanyalah apa yang dia risau sangat tu. part dia nak jawab ni aku dah rasa nak gelak..sebab jawapannya sangat la nonsense..

Dia kata dia risau aku kena ngorat ngan orang lain..aku dah makin lawa la. bertambah2 tengah usaha nak slim ag ni..lagi la dia risau...hua hua hua kah kah kah!!!..marah pulak dia aku gelak. dia serius aku pi bantai gelak pulak kan..hahahha..masalahnya..yang dia pi bagi jawapan kelakar sangat tu watpe???

Aku habaq mai la buat apa nak risau bagai. aku bukan miss universe atau miss world tu. tak santek mana pun tp comel and manisnya ada..haha..tak ada maknanya orang nak ngorat aku. badan n cutting dah la out of coverage. luaq nampak la cun. tang dalam tatau..lagi2 bila dulu aku gemuk kan. ingat dah kurus sikit ni, semua ilang ka? memang tak la kan..huhuhu..tang santek?? Wallahualam..dekat mata dia nampak santek, alhamdulillah tapi tiap orang kan pandangan n citarasa kan lain. kat mata orang lain entah2 aku nampak macam mak lampir..sape tau kan?? sedih~

InsyaAllah aku tak pi carik lain punyalah..aku bese lah..suka buat kawan tapi tak bermakna setiap orang yang aku nak buat kawan ni sorang2 nak sangkut. gilak apa?? aku bukan playgirl okayyy..ramai kawan ni senang..dorang susah aku tolong mane termampu. aku susah mane lah tau dorang boleh tlg kan. bukan rugi pape pun buat baik ngn orang..kan???

Agpun kan, cik abang ni bagi aku dah terbaik dah. kepala mereng pun sama dah. kepala memang masuk punya lah. bebel macam orang tua pun ye jgk. itu mmg kriteria yg aku carik pun..haha! kuat bagi nasehat mamat tu. at least terbimbing la sikit aku kan. kuat mengugut pun ye jgk. itu sebab takut aku lari..hahah!

Mana lagi aku nak cari macam dia? nanti aku gi kat orang lain takut kepala tak sama pulak kan. lain pulak peel dia. aku pulak yang pening nanti. tak mo ah. biar dia yang pening pasal aku jangan aku yang pening pasal dia. dari situ nampak la dia sayang. hua3!! kejam2..ermm..melainkan memang tak ada jodoh aku dengan dia..itu nak buat macam mana kan? tapi kalau boleh biar la jodoh aku dengan dia.. aku dah malas nak buat sesi pengenalan balik ni. dah makin tua kot..huhu

Ok lah..sesi bercerita sudah habis. sedar tak sedar dah pukul 12 kan..dah masuk hari baru. mentang2 sok cuti kan, boleh selamba badak aku berjaga sampai macam ni..ok lah..gua mau tidur dulu.. pape hal update lain ye..daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


0 manusia baik: