Saturday, October 1, 2011

Craziest warehouse sales!!

0

Assalamualaikum..

Semalam aku tido agak lewat dari waktu tidur kebiasaan aku tapi aku bangun awal macam aku nak pi keje je padahal sabtu minggu ni aku tak keje pun. Tapi aku ada misi yang penting yang harus aku kejar hari ni. Tengok je la gambar ye. Aku malas mahu berkata kata hari ni.

Bersiap sedia untuk beratur. Mula beratur pada jam 8.50am


masih beratur pada jam 10am. bayang gate masih jauh kelihatan


Akhirnya dapat jugak masuk pada jam 11am. sebelum masuk warehouse harus ada sekatan dan briefing dahulu. untuk kepentingan sejagat..



 Dan akhirnya!! ini lah hasil yang aku dapat..7 helai baju hanya pada harga rm35. mano nak carik ha? 

The most craziest warehouse sales ever yang pernah aku pegi kat shah alam ni!..PADINI WAREHOUSE SALES IS THE CRAZIEST!!

Beratur sahaja dah 2 jam dan ada adegan gaduh2 sikit coz ada malaun2 yang suka suka hati nak cut line..orang penat beratur 2 jam dia senang senang je nak cut line. aku cut pale ko!!..huhu emo2..

Berbaloi juga la pegi coz the shirt and kemeja that i bought for only rm5 each is quite nice even season sikit baju dia. its ok laa..at least i have something to wear kan..=p

Balik balik aku dah tak larat. kaki aku sangat sakit dan ada cramp sikit. tp it doesnt matter. yg penting aku puas!



0 manusia baik: