Thursday, September 8, 2011

Suppose im happy but cannot be. Damn!

0

Assalamualaikum..

What a hectic and sorrow day. Fisrt time aku rasa sangat sangat letih dan pressure. Crying alone at my desk. Ya... Really serious shit i'm crying. Tak pernah pernah nak menangis pasal kerja. Hari ini dalam sejarah. Should remember this day. Damn!

Pressure pasal apa? Ermm..biasa lah.. Kuli kan.. I'm trying my best to help my boss in his stuff. Log in for installation. Calling his customer to follow up here and there. Dia punya case and project kan, so dia sorang lah tahu macam mana progress sume keje dia. Aku juz tolong mana mana yang dia minta aku tolong. benda benda simple yang dia tak perlu fikir bagi dia. So, orang ingat aku sebagai asisstant knows everything dari A to Z. dari lobang sebesar zarah ke lobang sebesar bumi. Kalau boss tu ambil masa setengah jam tiap2 ari nak bercerita ngn aku progress dia tape la jugak. boleh la ak menjawab kalau org dok bertanya. tapi masalahnya takde.

Aku tak patut merungut sebenarnya sebab memang keje aku kene tolong boss aku tu. Tapi kalau orang dah dok menyalahkan aku macam itu project and case aku, sape yang tak bengang. dah boss aku bagi info yang tu, aku sampaikan lah yang tu. tade lah aku nak menambah apa apa info. nanti salah info aku jugak lah yang kena.

Kepala pun dok sakit dan pusing pusing dari tadi. Tunggu nak balik je ni oiiii!.. tapi keje memang tak habis lagi. Nak nangisssssssssss!!!! =(



0 manusia baik: