Tuesday, August 9, 2011

Update yaw!

0


Assalamualaikum..

Orang dah lama berjinak jinak, aku baru gatal nak mula. nampak sangat buta it, teknologi, bla3 and so on..orang dah lama expert, aku baru nak merangkak. orang dah gatal nak gune application yang lain, kau baru nak tergedik gedik mula. hehehe..

Ni la jadahnye manusia yang baru nak kenal apa itu twitter. yes, aku baru nak berjinak jinak. makin tak jalan la keje aku kat opis ni. hehe.

Takpe, akan aku cuba sedaya upaya membahagikan masa. hehe

Oh ye, lama kan x update blog. biase lah. bila diri tatau apa yang nak ditulis. itu lah dibiarkan aje blog ni. macam hari ni. ak br nak active twitter. ade la jugak benda nak ditulis kan walaupun entah hape2 yang ditulis tu.

Korang puasa? selamat berpuasa ye. harap puasa penuh. aku tak dapat lagi nak berpuasa penuh. biasa lahhh..perempuannnnn~

tata

katakesa:: orang tak boleh nak puasa sibuk nak puasa. kau tu yang boleh puasa penuh tak reti2 nak puasa? buat malu betul..

0 manusia baik: