Thursday, January 12, 2012

Permudahkanlah Ya Allah!!

0

Assalamualaikum...

Heii..kesian blog aku ni. Serupa kalau aku tak payah buat blog kan. Hehe..

Lately macam busy. Kalau dulu kejap ada keje kejap tak ada tapi sekarang ni tiap2 hari ada je keje yang menanti. Orang tak penting pun boleh busy kan? hehe..

Big boss pulak dah suruh aku start keluar. Suruh aku handle 1 big account. Mampu ke aku ye? aku ni dah la tak reti nak bernetworking bagai. Kalau cakap merapu tu boleh la. Heiii.. Ya Allah, permudahkan lah segala urusan kerjaku Ya Allah...

English pun makin terabur. Tak ada effort nak improvekan macam ni la gamaknye. Nak explain kat customer mula lah tergagau nak fikir vocab apa nak guna. Last2 explain from email. Haha.. Kelemahan yang sangat2 teruk! Nak cakap terketar ketar. Confident semua main aci semunyi. Tapi bila tang menaip buat ayat memang ok!. Rasa nak nyorok je bawah meja kalau bab nak explain kat customer. Lagi2 customer yang banyak tanya.

ADOIIIIII!!!!!!!!!!!!

Tu la dalam kete sibuk dengar hot fom.. lagu2 melayu.. memang sampai ke sudah la tak boleh nak improve.

Teringin gak diri ni nak cakap berhabuk kan.. hehe..

K lah.. Nak balik. Lambat2 sangat nanti payah pulak nak redah jam..

0 manusia baik: